Organizacja i zarządzanie w przemyśle

 

W latach 90. pozycja Instytutu została wzmocniona poprzez intensyfikację działalności naukowo-badawczej, wydawniczej i szkoleniowej. Główne kierunki działania to: usługi na zlecenie jednostek administracji państwowej; prace na rzecz przedsiębiorstw związane z restrukturyzacją, prywatyzacją, marketingiem; analiza i wykorzystanie szans związanych z przystąpienia Polski do Unii Europejskiej w tym pozyskiwanie funduszy; wdrażanie systemów jakości w przedsiębiorstwach i laboratoriach; rozwój współpracy z zagranicą; kształcenie kadr naukowych.

 
maj
02 '20

Przestrzenne napisy reklamowe

Przestrzenne napisy reklamowe

(...) także finansowe. Nic więc dziwnego, że koszty związane z reklamą ponoszone są chętnie, dają bowiem nadzieję na sukces i dalszy rozwój działalności gospodarczej. Ponieważ zmieniają się sposoby komunikacji, zmieniają się też (...)

Artykuły: litery, podświetlane, produkcja, przemysł, przestrzenne, reklama, wrocław